Inschrijven & verkoopprocedure

Op de pagina ‘woningaanbod’ vind je alle bouwnummers en de actuele stand van de verkoop. Bij ieder bouwnummer kun je de kenmerken, impressies en de plattegrond inzien.

Neem voor de actuele beschikbaarheid contact op met een van de betrokken makelaars:

DeMakelaars | Vuurtoren
0294 – 43 23 23

Karin Timmer
06 – 53 49 96 53

Of schrijf je in als (reserve kandidaat) op één of meerdere van de beschikbare woningen. Dan nemen wij contact op met jou. Dit kun je doen door je favoriete bouwnummer(s) te registreren in je ‘mijn omgeving’. Log hiervoor in op deze website via inloggen

BEN JE NIEUW? 
Vul dan eerst op de belangstellingspagina het formulier in. Vervolgens ontvang je een bericht om een persoonlijk account aan te maken. 

LET OP: het kan zijn dat het bericht om je account te activeren in je ongewenste mail terecht komt!

Indien je al een account hebt, dan kun je gewoon inloggen en vanuit daar het formulier invullen.

HEB JE EEN OPTIE OP EEN WONING? 

Op het moment dat je hoort dat er een woning beschikbaar is, wordt er zo spoedig een eerste gesprek ingepland met de desbetreffende makelaar. Tijdens dit eerste gesprek worden de plattegronden en alle beschikbare (technische- en juridische-) informatie zorgvuldig met jou doorgenomen zodat je een weloverwogen beslissing kunt nemen. Na dit gesprek krijg je een optie op het bouwnummer voor een bepaalde periode.

TEKENAFSPRAKEN

Als de woning aansluit bij jouw woonwensen en je wilt overgaan tot koop, dan worden de contractstukken ter ondertekening voor je klaargemaakt. Het ondertekenen van de koop- en aannemingsovereenkomst gebeurt geheel digitaal bij de makelaar op kantoor of gewoon thuis. Het is goed om te weten dat je na het ondertekenen van de koop- en aannemingsovereenkomst nog twee maanden de tijd hebt om de financiering te regelen.

DIGITAAL ONDERTEKENEN; HOE GAAT DAT IN Z’N WERK? 

Nadat je aan de makelaar hebt aangegeven dat je de woning wilt kopen worden de koop- en de aannemingsovereenkomsten opgemaakt. Vervolgens neemt de makelaar deze met jullie door en worden deze in jou ‘mijn omgeving’ geüpload zodat jullie ze kunnen controleren. Als jullie deze akkoord hebben gegeven worden ze klaar gezet om ze te (digitaal) te ondertekenen. Je kunt het contract tekenen via de smartphone, tablet of PC. Het werkt als volgt: Je ontvangt een e-mail met een link naar de te ondertekenen overeenkomsten. Koop je samen je partner dan krijgen jullie allebei separaat een e-mail. Het identificeren verloopt via IDin. iDIN is een Nederlands online identificatiemiddel. De iD staat voor iDentificeren en IN staat voor INloggen. iDIN is een soort iDEAL, maar dan voor het verifiëren van persoonsgegevens. Je logt in met de login van je bank die vervolgens aan de betreffende organisatie bevestigt wie je bent. De banken verstrekken dan gegevens zoals iemands naam, adres, leeftijd of geslacht. Wij hebben geen toegang tot jouw financiële gegevens. Het is ook niet mogelijk om via deze dienst te betalen.

Nadat je je hebt geïdentificeerde kun je je handtekening (digitaal) zetten. Je plaatst je naam en handtekening met muis op PC of tablet of met je mobiel met je vinger. Als alle partijen hebben getekend, vind je het koopcontract en de transactiebon terug in je ‘mijn omgeving’.

We wensen je veel plezier & succes met het kiezen van jouw ideale huis in Vechtrijk fase XB2!

Wonen in een groen en waterrijk gebied?
In een unieke ‘fin de siècle’ stijl?

Bekijk nu het aanbod